en Fröjd för själen

jag gillar dig! och det är därför att du är en jävla härlig tjej och jättejätteglad och man blir glad av glada männisskor! och ajg hoppas innerligt att du var extra glad idag på DIN FÖDELSEDAG när du nu väntat så länge och äntligen, som den sista av oss alla, äntligen fick fyllar 18 du med

Jessica Fröjd - grattis på födelsedagen!! och tack för en grymt bra kväll på hardrock  och med billig öl som efterfest PUSS

efter ikväll saknas bara en av två saker vi måste göra innan vi dör;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ahhh, mina lilla höna böna :D

tack för att du gjorde min födelsedag complete. inte lika kul utan dig, mitt hjärta blir alltid extra glad när du är med :)





2009-01-18 @ 21:53:17
Postat av: s

aw vad glad ajg blir! det blir snart igen, nu när sebbe är ur vägen större delen av tiden;);)

2009-01-19 @ 17:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0