julaftonsfavoriter

jag måste också få tala om vad som gjorde min julafton total! när jag satt där på morgonen och filosoferade för mig själv över frukost fick jag ett sms typ: "ha en fin jul böna hoppas du får allt du önskat dig..". jaha tänkte jag.. allt ajg önskat mig... men vad är det då? ååh snö! tror ni inte att en halv minut senare vände jag blicken utåt fälten och såg flongorna små och sakta singla ner mot marken. det vart nästan för lyckotårar. en mycket fin stund

sen fick ajg ett sms med ett alldeles eget rim komponerat av min lilla vän/kock/pratsällskap-i-alla-lägen. en sån fin gest är är verkligen värd lite heder på bloggen, såhär löd det:

Ett litet knippe energi, en del i livets regi
är du någonsin arg så är det på en ensamvarg
En liten sak, helt i min smak
och med en jävligt läcker bak!

tack albin det värmde<3

mer favoriter är såklart ischokladen, mormors otroliga förmåga att aldrig sluta prata, pappas knas, brorsans helikoptrar, vitlökssillen, mammas hysteriska garv, farfars underbart nöjda uppsyn under hela dagen, sigges småätande, lillasysters förstående av min humor, falkons julöl med julmust, leos närgånghet och lisselbys vedeldade charm!

Kommentarer
Postat av: Albin

Brorsans helikoptrar? =/

2008-12-27 @ 10:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0