julstök

och nu idag kom min äkta julkänsla!! har sprungit runt på stan i enköping, planerat julmat, gjort julgodis, pyntat gran, druckit glögg och julmust och sjungit julsånger med mamma. sitter och har skinkvaka med mig själv nu och petar dit en kula eller två till i den lilla söta granen, domsom inte ramlar i golvet vill säga.. julgranskulor är överskattat man vill ha hemmagjort pynt med smällkarameller coh sånt!

JAG HAR TILLOCHMED JULRIMMAT!! la ner ett par timmar på paketen idag ska ni veta, jag vet itne om det bara är ajg men det är fasen roligare att slå in paketen än att köpa eller ge bort dom, eller tilloch med att få egna hahah! dom blev väldigt tjusiga i alla fall ajg är helt stolt=) mitt finaste rim till storebror! försök bara gissa hahahaha

Du och jag
     vi jobbar lika mycket
Men visst
     vi har väldigt olika tycke

Pengar rullar in
Pengar rullar ut

Prylarna, de skaffar du direkt
Så, här får du av mig lite käckt!


jag känner mig finurlig och nöjd! trots att jag fick pynta själv ikväll.. men brasan sprakar och skinkan börjar dofta från ugnen. och mina paket blev faktiskt väääldigt fina! och våra igelkottsjulgodis claris ditt tips!! nu ska jag göra marsipangrisar bara för jag är kung på det

~*~

jag önskar att alla kunde få en fin jul och må lika bra som jag gör. jag vet att det inte är så och det tänker jag på samtidigt somjag njuter till fullo. imorgon är en speciell dag fast samtidigt inte. speciell på ont eller gott, och inte alls för många. hoppas i alla fall att alla jag älskar i sitt undermedvetna känner av de varma hälsningar jag skickar till er nu när jag sitter här och tänker på er. älskar er och saknar er, efter jul är jag själv min julklapp till er, när jag är fri för alla mina vänner att umgås med igen

jag myser för alla som inte kan det, jag äter för alla som inte kan det
GOD JUL

Kommentarer
Postat av: Albin

God Jul Sabina =D

2008-12-24 @ 12:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0