saknar

jag villsäga att jag saknar att träffa mina vänner och att jag  saknar attspela fotobll.. JÄTTEMYCKET!

men det är den 11:e idag, vilket vi kom fram till innebär 8 återstående julbord! sen är jag tillbaka jag lovar<3

men jag måste också få säga att jag har kul på jobbet. jag skrattar och mår bra och det har jag alla goa människor där att tacka för. det känns bra att gå till jobbet och ännu bättre att vara där. trots att det är mörkt och äckligt och regnar och man vet att man har minst 14 timmar frramför sig innan man får åka hem igen! och benen är mörare än marinerad kyckling efter jobbet dan innan som slutade på bussen vid tolv där en kille spyr ner hela bakdörren.. efter en kväll bland fulla människor och tonvis av äcklig julmat och tappade glas.. tack jag kommer tillbaka imrogon! då ska jag återerövra min mobil som ligger glömd på en hylla och så ska vi skratta och sjunga i köket tills gästerna vill komma in och diska med oss för vi verkar ha så roligt

Kommentarer
Postat av: Albin

Kandidat till årets arbetare?

2008-12-12 @ 07:11:04
Postat av: Sabella

Du är nog den positivaste jag vet Bönapöna :D

2008-12-12 @ 13:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0