stolt

som diskare en kväll på riddarholmen.. var faktiskt mkt bättre än det låter! med mitt vackra stockholm nattetid halvstadigt rullande förbi utanför fönstret och kräftfrossa väntar utifrån buffén diskar man gärna många vinglas, även om alla var halvt sönderstressade runt omkring mig.. det jag i alla fall vill berätta är att mellan alla tallrikar med hummerskal, fransk chokladtårta med hallonrippel och gamla green-shell musslor lyses tillvaron plötsligt upp när jag var tvungen att rensa ur slasken. ja, just då! för där, på den marinblå slaskrensaren av plast ser jag Belle Amie och de vackra orden Marina Läroverket, Stocksund. den loggan har mna sett många gånger, för många på den tiden, numera blir man STOLT och helt glad, jag kände mig så hemma<3

saknar alla så sjukt mkt, tänker på det massor nu.. frö exakt ett år sen började vi förstå hur lyckligt lottade vi egentligen var, hur sjukt galet det var det som vi hade framför oss.. vi kände solen i nacken och vågorna gungade oss till ro
         http://www.segling-ml.se/logg/mb05a07-08/4-12.htm

Kommentarer
Postat av: annanan

HEJEHEJJEJ!!!!!!!!!!!!! JAGG E FULL SOM ETT EGG Å JA ELSKAR DEJ

2008-12-05 @ 01:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0