sysslolös

för att jag har så omåttlgt tråkigt just nu!!!! jag har just skrivit ner över 250 telefonnummer på papper, roligare än så kan man väl inte ha det en söndagkväll som denna.. dock en bra sak, om ni skulle klassa er ens i närheten av lika klantig som mig vad gäller mobiltelefoner.. lite jobbigt att bli av med alla nummer även om teleofnen inte är mer värd än att slängas i sjön eller liknande

ge mig en hund som alltid vill promenera!

stunder som denna börjar jag undra..
har
jag en släng av adhd på riktigt? eller är jag bara väldigtVÄLDIGT rastlös av mig..sjukligt.. eller är detta kanske rentav stressymptom? nääää vafan.. jag har för mycket energi NÅN SOM VILL HA LITE ENERGI?

Kommentarer
Postat av: Albin

Botar det huvudvärk tar jag gärna en kopp

2008-12-07 @ 21:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0