nattbuss

jag får bra vibbar av att packa!

och för att ajg älskar att sova påväg, på riktigt! är jag riktigt bra på det. 

nu tar jag mig en tripp. sveriges baksida? tja vi får väl se, mina tidigare erfarenheter talar emot det, nu ska vi bara stärka dom känslorna! alla städer är fina städer, jag älskar städer. miljöombyten gör gott. jag älskar stockholm men jag är trött på stockholm.
alla har rätt till en del av det goda, nu ska även Göteborg få en chans
göteborg kommer göra mig gott och jag ska göra mitt bästa för att förgylla staden lite till

Kommentarer
Postat av: Albin

Ska du hälsa på den polaren som bor där? Har för mig att du snackade om det nån gång.



Akta bara så Göteborg inte blir beroende av dig, för då blir det problem för oss som blivit beroende av dig här i stockholm ;P <3

2008-11-17 @ 00:14:57
Postat av: anna !

VA SKA DU DIT Å GÖRA

2008-11-17 @ 11:59:15
Postat av: Linda

Verkligen?! varför Göteborg? Är det att besök hos Karin som kallar?

2008-11-18 @ 16:52:21
URL: http://lindisen89.blogg.se/
Postat av: s

överallt i göteborg, karin med fler=) det är kul här, jag kanske börjar bli lite beroende...?

2008-11-19 @ 16:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0