första advent

ska vi prata om julen???



helst inte.. jag har redan smakat 7 sorters glögg, ätit pepparkakor och lussebullar till spykänsla, bakat dom förbannade verken, lyssnat på mer än 30 julsånger varav 20 av dem 6 ggr var och haft minst tio av dem på hjärnan i minst en timme, ätit tre julbord, hängt upp adventsstjärnor, pillat på och vattnat julblommor, sålt julgrupper, sett senaste nytt inom julpynts-modet, vart på två julmarknader, ätit julskinka, klappat en gran, druckit julmust, groggat julmust, sjungit "i'm dreaming of a whiittee christmaaaaas" och sett en tomte.  fräls mig.

det är väl bara julölen som fattas då, som inte kommer komma genom jobb dock.. värt att suga lite på den karamellen kankse så jagkan få njuta på riktigt av den om något

Kommentarer
Postat av: Albin

Fått någon julklapp än då? Ätit chokladkalender och sett på julkalendern på tv?



Du gnällde/skröt lika mycket på konserten i lördags med, sluta.



Själv har jag bara druckit julmust och käkat pepparkakor, så ska jag nog sätta upp lite julbelysning och slå in syrrans packet ikväll

2008-12-01 @ 12:14:48
Postat av: s

men det är sant det förstör julen! jag har ingen julkänsla i år...=( jag som brukar älska julen mest av allt på hela året! julklappar är överskattade och choklad kan man äta ändå=) försökte kolla imorse men det var SINGNALFEL på svt!! gaaah

2008-12-01 @ 14:40:05
Postat av: victor

Hej,100 000 människor dör varje dag av åldrandet.Kolla in min blogg där jag skriver om livsförlängning och samhällets åldrandeproblem samt hur vi ska besegra åldrandet så att man kan leva så länge som man vill.

2008-12-01 @ 14:53:07
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: Albin

Jag vill dö i sömnen när jag är 65 typ

2008-12-01 @ 19:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0