fredag kväll

jag vill bara säga hur gla<d jag är för att jag får vara här och umgås med dom här som är här och bara må bra! det är såna här kvällar det har funnits för få av den senaste tiden.. året?

......åreN? Anna tack för att du finns jag älskar dih för vi är dom enda som inte kan kolla på film! tack frö att jag får vara här och ta del av dina vänner som är just: dina vänner. fina personer för du bara väljer BRA människor. för du kan det där. du vet hur man gör.

                                    

Adde, Jessica, Lenne och Törn så jävulens trevligt att ajg fått lära känna er. Ni-är-bra

Kommentarer
Postat av: Albin

Bort från msn när du umgås med vänner!

2008-11-14 @ 21:32:56
Postat av: Lenne

vi tycker om dig me ju :D

2008-11-15 @ 13:10:41
Postat av: anna

HAHA FAN VA FINT FYLLEINLÄGG <3 :D

2008-11-18 @ 14:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0