fundera och analysera

något jag inte gjort på bra jävla länge.. som jag kanske ska ta mig i kragen och göra lite!

vi kan fundera på..



..livet



och analysera..



..oss själva!
















...nej gud så djupt det blev.. skit i det...


                                   

bästa sökresultatet på googles bildsökning "fundera och analysera"
    IPRENMANNEN! jag tycker han är assöt, när jag var liten kunde jag inte fatta hur ngn kunde vilja klä ut sig i iprendräkten och ställa upp i tv men vafan vem skulle banga på det? det är ju askul! ajg skulle aldrig banga. är det bara jag som skulle  vilja kunna skriva "Jag är iprenmannen" i mitt cv?. kan amn ansöka till iprenkvinnan? eller måste man gifta sig med honom då kanske? kanske är värt det? nä...

Kommentarer
Postat av: Albin

Inge fel med att vara lite djup ibland, du tränar ju, då ska du orka sitt vid datorn en stund och skriva en bra analys på livet

2008-11-13 @ 17:35:41
Postat av: Linda

Jag tror att du komma ett passa perfekt som Ipren-kvinna!



Det skulle kunna bli karriären istället för Robinsson :)?

2008-11-14 @ 18:30:48
URL: http://lindisen.blogg.se/
Postat av: s

haha lätt!! nu vet jag var ajg ska satsa sen om dom är dumma nog att inte höra av sig, jag lämnar dig som referens då haha!

2008-11-16 @ 21:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0