Glenn och Glenn

nu har jag äntligen träffas Glenn! alla heter inte glenn i göteborg.. men det är kul här, jag börjar bli lite beroende av göteborg. bara lite. men kanske är det göteborg man borde bo i? kanske göteborg skulle passa mig? ja definitivt

jag vill alltid åka spårvag
jag vill alltid äta korv med räksallad på veggiegrillen på AVENYN.
jag vill alltid ta turistbilder med bella
jag vill alltid vara låtsasstudent
jag vill alltid blicka ut över läppstiftet när jag ska in till stan på äventyr

dra mig härifrån till helgen.. faanfan...

Kommentarer
Postat av: Albin

jag vill alltid ta turistbilder med bella



kommer ju försvinna om du flyttar dit, eftersom du inte e turist längre



jag vill alltid vara låtsasstudent



flyttar du dit kommer du förmodligen börja plugga där, så då försvinner det me.



Men jag håller med, göteborg var nice, flytta dit innan nästa metaltown så man kan bo billigt under festivalen ;P

2008-11-19 @ 18:46:19
Postat av: anna

du kommer väl till navve på frääda????

2008-11-19 @ 19:31:59
Postat av: s

jag kommer väl inte vara i göteborg då.. kanske? albin du har fel! plugga? det är m¨nga studenter men inte bara här! och vaddå, kan man inte ta turistbilder om mna inte är turist? jag känner mig inte som en turist, jag k'nner mig som en hobo, en lost stockholmare

2008-11-20 @ 00:40:12
Postat av: Anonym

glenn!!!

2008-11-21 @ 12:20:10
Postat av: s

glenn är fin han=)

2008-11-22 @ 21:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0