hets!

inte jag den här gången bara resten av världen. men bara för det måste ajg också så inatt blir det valvaka jääävlar vad det blir valvaka. jag röstar på obama för han är svart. jag röstar på mcain för det är obamahets.

Men du vet väl att...
Jag ska va president, jag ska va millionär.
Under nattens svarta himmel är det fest i timmar tolv
Alla inkassobreven fyller år på mitt golv
Men vårt liv e' kort - Ett party, en papperskorg






och jacke rösta klokt nu och gör en insats, nånting ska man väl få ut av att du valde det där landet? fast du får säkert inte rösta isåfall akn du lika gärna komma hem igen=D

Kommentarer
Postat av: Albin

Bajsmacka eller jätte toalettborste, som alla val med andra ord =/

2008-11-04 @ 22:44:45
Postat av: Hanna

McCain!

2008-11-06 @ 15:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0