sabella

vi kan tyckas lika men skenet bedrar. faktum är att vi kompenserar upp varandra så otroligt bra att vi pga det länkas samman till en person. Sabellas nästa mission tas ett steg längre än göteborg - ostindiefararen göteborg! sträckan brasilien sydafrika kanske? fast atlanten är ju redan avklarad en gång, sydafrika australien! eller kanske rentav röda havet och suezkanalen eller varför inte allihop!? ngn som vill sponsra?



bara för att expeditions robinson teamet inte fattar vilket misstag dom begår. fast, jag menar.. det är ju dom som får lida av det såklart. det är mer snö i vemdalen än i malaysia, tur för mig

Kommentarer
Postat av: Albin

Slipper man kolla på robinson då då. Jäkla många inlägg om dina kompisar på sistone, vet att du lever för dina vänner men lite mer random skit kan vi la få läsa?

2008-11-25 @ 17:29:30
Postat av: s

haha! bara för att jag inte skriver om dig=)

2008-11-26 @ 10:44:56
Postat av: s

haha! bara för att jag inte skriver om dig=)

2008-11-26 @ 10:56:20
Postat av: Albin

I'm your number one fan! deserve more! More I say!

2008-11-26 @ 12:54:53
Postat av: Sabella

Ingen heter Glenn i gbg, och speciellt inte nu när våra flyttat hit.

jag röstar stort för både segling mellan sydafrika och australien och massor av kompisinlägg, speciellt om dom är sabelliga :P

2008-11-27 @ 19:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0