singer of songs

en klok person utbrast en gång " finns det ett bättre band än QUEEN? ", svaret var ganska givet, det var liksom mer ett konstaterande än en fråga vad nu än det där krökta utropstecknet står för. det var något av det bättre jag hört, tack. jag beundrar Freddy Mercury. är det någon jag verkligen skulle vilja träffa för en dag så är det den fantastiskt coola människa. om inte annat för att få bekräftat att han verkligen var så grym, för att få se att han avr på riktigt.

Lover of life
Singer of songs



så nu vet ni vad man ska göra för att få mig på fall, kör hårt!

Kommentarer
Postat av: Albin

Stå utanför ditt fönster på kvällen och sjunga Rhapsody?

2008-11-08 @ 11:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0