skam

   jag måste säga att jag är väldigt ledsen för jag missademissademissademissadeybermissade

                                                          NAVVES 18ÅRSDAG

igår... jag verkligen missade hennes 18års dag! jag har mina anledningar men det är ändå inte ok, verkligen inte ok.. min lilla dunderklump, mitt lilla dampbarn, den minstaste av dom minsta som fasen blev stor och var på krogen igår utan migh. Förlåt Navjin Khosröööv eller vafan du nu heter jag hade verkligenverkligenverkligen velat vara med och jag är för jävla klantig för mitt eget bästa.

hoppas innerligt att du hade en FIN dag och hade jävlir KUL igårkväll! det är det som är det viktiga, resten tar vi igen ngn annan gång;) typ.. nästa helg!
                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0