skotträning

jag älskar vintersverige när vintersverige snöar! snöarochsnöarochsnöar och är alldeles vitt och fluffigt! man blir som ett barn igen! ok, jag är alltid som ett barn, men.. man BLIR ett barn när man får hoppa runt i vita iskristaller, ha snöbollskrig och bygga saker i snön. helst måste man slicka på istappar också=)

och visst är det ngt av det roligaste när ngn halkar och sätter sig på rumpan i snön! det liksom förgyller hela dagen varje gång det händer

mitt enda problem med snö är att det blir så förbaskat svårt att spela fotboll.. och när jag inte får spela fotobll vblir jag ledsen=( så sicken tur att det finns skotträning! allt går om man bara vill, i alla fall med lite hjälp av sune aka snömannen och hans eliminenta snöslunga

Kommentarer
Postat av: Albin

Vi måste ha snöbolls krig! Blev sugen på att stanna hos dig på vägen hem från jobbet i måndags bara för att mula dig lite. Var lite dålig kram snö bara =/

2008-11-26 @ 12:56:44
Postat av: Anonym

varför gjorde du inte det då!!

2008-11-26 @ 17:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0