var och en

                                                       
  
                            
                                                     
                                
         varför är vi aldrig vi längre? det saknas alltid någon.. saknar er väldigt mycket
                         ser väldigt mycket fram emot att få vara med er igen
                                                         alla tillsammans
                                                  precis som det ska vara!

Kommentarer
Postat av: Albin

Kom att tänka på Backyard Babies - People like people like people like us, när jag läste detta, vet inte varför =/

2008-11-10 @ 00:57:41
Postat av: Jessica

gillar att du ser ut som ett mongo på varenda bild utom en. och alla i din närhet blir mongo också :P ;)

Postat av: Sara

Även om jag inte är medräknad men jag saknar er!!! Allihopa... Hoppas ni har det bra. Å Bina kommer du med ska jag följa programmen slaviskt!

Kram

2008-11-10 @ 15:52:43
URL: http://satshels.blogg.se/
Postat av: s

aaw saknar dig med såklart!! jag ska träffa dom nissarna snart det var därför resten får inte känna sig mindre värda det måste ni lova! sara jga kmr till dig i januari då kostar det 25 kronor att åka vart man vill HUR BRA SOM HELST! är det såpikat eller är det?

2008-11-10 @ 18:29:26
Postat av: Sara

Självklart är det spikat! Jag kommer iofs vara i sthlm till den 16jan men efter det så är det fritt fram! :D Annars tycker jag att ni får road trippa ner till mig ;) studiebesök!!!!!!!

2008-11-10 @ 22:24:16
URL: http://satshels.blogg.se/
Postat av: Sara

Självklart är det spikat! Jag kommer iofs vara i sthlm till den 16jan men efter det så är det fritt fram! :D Annars tycker jag att ni får road trippa ner till mig ;) studiebesök!!!!!!!

2008-11-10 @ 22:25:42
URL: http://satshels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0