Pop musik borde förbjudas

Hur jävla många låtar kan man skriva om kärlek igentligen? Talanglösa personer som råkar kunna gnälla på ett ganska melodiskt sätt tjänar miljoner på värdelösa låtar som dom inte fattar ett piss av, och som man ändå skulle botta ni om man försökte analysera dom lite djupare. 

Hatar verkligen main stream låtar om kärlek, speciellt Lena PH, fy fan vad jag hatar henne. Om jag skulle döda någon skulle det fan bli henne.

Kan berätta lite om mig med: Hittar du en person med halv ljummna åsikter men för fram dom på ett ganska ilsket sätt, kan det vara jag. Gillar personen (wow, snackar om mig själv i 4:e person xD) metal och anime och skrattar åt allt är det säkert jag.

Och jag slutar som jag alltid gör,
Jag är Albin, och det e inte du


OBS: Gästblogg, fatta du inte ens det pumpjon?

Kommentarer
Postat av: ANNA ( den fiinaste du vet )

haha fan va förvirrad ja blev trodde de va böna ja ba: fanfan trodde ja kände böna.

2008-10-26 @ 02:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0