anna schyman

den där lilla knäppa, jävligt goa och helt underbara tjejen jag råkade bo ihop med ett par månader, hon fyllde sitt sista år som tonåring här i förrigår!! jaa det gjorde hon och jag hade mer än allt annat vart på gran canaraia och myst till det och firat, hittat på ngn minnesvärt för hennes skull.. instället var jag fast i stockholm på jobbet i slasket och fick nöja mig med ett sms till gurkan. men hoppas du hade det ASBRA för det förtjänade du sannerligen. jag tänkte på dig det ska du veta, litar på de andra att du var glad och mådde<3

jobbat även ikväll..sen mot stan och en öl, eller två! med en kärvän skulle jag vilja säga, ja verkligen =)
har för mkt att säga just nu så gonatt, nu vill jag sova och lämna en annan tid åt datorn och internet

Kommentarer
Postat av: Albin

Woff, I'm a Cow!

2009-12-11 @ 15:42:46
Postat av: Anonym

åhhh sötsabina du är så förbannat gosig och snäll saknar dig skit mycket kommer och hälsar på i februari :D:D:DD:

2009-12-17 @ 19:19:30
Postat av: s

det tycker jag VERKLIGEN att du gör!!

2009-12-21 @ 01:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0