bajskors

idag kom jag på en sak, att min dag börjar inte förens jag kommer utanför min dörr. ni vet när man vaknar och drar runt hemma och typ fixar och donar eller bara slöar, det känns inte som en hel dag egentlgien. inte förens man gjort något, typ gått ut och tagit en promenad bara, eller helst åkt in till stan eller ngn annan stans och träffat någon kanske. idag hade jag en sån där dag som aldrig började, förens jag tog tag i mig och åkte hem till kevin. då var klockan 7.. varför känns det som att amn har slarvat bort en hel dag då, när amn egentligen fått mycekt mer "vettigt" gjort än om man bara slarvat runt i stan en hel dag? det där handlar nog om miljöombyten. sånt som är livsviktigt för vissa och jätteläskigt för andra. dock väldigt givande för alla

Kommentarer
Postat av: Albin

Håller me helt, men ibland kan det också vara skönt när dan aldrig börjar

2009-12-17 @ 14:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0