Bengt

det är viktigt att döpa saker och ting, de blir då så mycket mer personifierade. vår gran ser lite bäng ut, men den har en tunga och är väldigt fin tycker jag och syster. tillbringat kvällen med att klä, och javeet att det är en dag för tidigt men över jul bär det norrut, hela vägen till grillby. tidigare idag åkte agust och jag genom stan hela vägen till vårberg. för dom som inte vet det ska man få en pelargon när man flyttar in, så är det. detta var ngt som inte blev av i min vän viktors fall. tänke då att han behövde kompensation, precis lika mycket som han behövde en gran till jul. för det behöver man verkligen. gran gran gran gran

och såhär lagom innan jul är jag dessutom kärleksförföljd. om det inte dyker upp små hjärtan på fönster, och brickorna på jobbet, så är dom fanken på skotch-brighten på handfatet! har sett dom mer än flera ggr de senaste dagarna. kan ju också vara så som jessica trodde att dom inte är överallt helt plötsligt, utan bara att jag ser dem alla plötsligt. innebär - jag är törstig på kärlek..? ehller nåt:S aja! roligt är det i alla fall, och hjärtan blir mna ju glad av åtminstone

Kommentarer
Postat av: Albin

när nån flyttat in ska man kasta guldpengar (tior i dagens samhälle) över tröskeln me, och sedan får inte den nu inflyttade plocka upp dom. Det ska se till att det alltid finns pengar i huset

2009-12-23 @ 19:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0