det ringde

facebook och internet i all ära, men o så mycket mer uppskattat det är med ett telefonsamtal från någon man inte träffat på ett tag! tyckte mest det var värt att nämnas. jag saknar gran canaria men ändå inte alls. jag kanske inte har sagt det men det känns så jävla bra att vara tillbaka. det jag gjorde där borta var grymt, det var skönt och sjukt lärorikt men det var inte mitt liv. nu är jag tillbaka, och använder dygnets timmar precis som sabina gör. jag känner igen mig själv igen

 


Kommentarer
Postat av: Albin

Sabina använder la dygnet så här typ: 6-8 timmars arbete, 4-10 timmar med kompisar, 1-2 timmar äta och kanske en kvart på dass ;P

2009-12-08 @ 14:15:26
Postat av: s

haha albin du är för go du, bara en vecka kvar på de här dryga sena kvällsjobben nu..

2009-12-11 @ 03:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0