en fallen julgranskula

igår ville jag visst inte alls att det skulle vara min sista dag på gungan på länge.. jag trivs så himla bra där och har satans kul emellanåt, som till exempel när den store Wanchai uppenbarade sig i köket igår efter en diskussion om te. och vaddå, traska runt på blomsterlandet istället? nejtack.. men nu så måste jag säga att det var ganska trevligt där idag ändå. allting blir vad man gör det till, man ska bara se till att leva där man är, och så länge man trivs med dom man arbetar tillsammans med kan vilket jobb som helst bli kul, även inventering. det är klart man inte alltid kommer ha en Liselotte som hoppar och piper av glädje när man kommer på morgonen men det finns alltid ngra fina själar att vårda. kommer sakna gungan nu, men desto bättre när man får dra igång nästa gång! vill aldrig släppa det där jobbet

igår var en skrattande dag. man behöver såna ibland för att känna att man lever, när man skrattar tills man kiknar, om och om igen. Jessica Fröjds födelsedagskalas blev en hit, det är rrrroligt att leka med er<3 och grattis vännen du är en riktig pärla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0