en sång om något vi kallar trötthet

man kan vara trött och så kan man vara trött. en sak har jag lärt mig och det är att man alltid orkar mycket mer än man nånsin tror, och man kan alltid ge lite till när man tror att det är nog. en annan sak jag har lärt mig är att man vissa gånger kommer till en punkt när man börjar tycka synd om sig själv. det är då det börjar bli dags att chilla lite. du har faktiskt inte en helt förståelig anledning till att börja gråta bara för att det är disk kvar på övervåningen som du måste hämta, det är bara du som pressat dig själv lite väl långt men egentligen inte mer än alla andra på jobbet

bara för att spegla den arbetsnarkoman jag framstår som just dessa tider

nu ska jag äta middag med far och syster som jag knappt hunnit av sen jag återvände hit. och så ska jag försöka låta bli att gräva ner mig i sängen och gråta


Kommentarer
Postat av: Albin

Det är nog så här folk får depression

2009-12-12 @ 23:21:01
Postat av: s

och hur menar du nu?

2009-12-13 @ 20:46:03
Postat av: Albin

Gör så mycket att man får ångest över lite disk? Knappt hunnit träffa sin familj? Försöka att inte lägga sig i sängen och gråta? Låter som något en person med depression skulle göra, typ, tror dock att du är immun mot depression, men om nån annan skulle hamna i samma situation? Vem vet...

2009-12-13 @ 20:51:40
Postat av: s

sålänge man inte känner så varenda dag=) snart ska jag sluta jobba så mkt då vill jag komma till dig och äta middag!!

2009-12-15 @ 14:34:49
Postat av: Albin

Alltid redo ;P

2009-12-15 @ 15:01:43
Postat av: Brorsan

Egentligen ar det ju ratt sjukt att man kan jobba sa hart och mycket nar det finns saaa manga som inte ens har ett jobb :S Ta hand om dig nu syrran, lova det! Kram

2009-12-16 @ 07:38:48
URL: http://asienaway.blogg.se/
Postat av: s

jag lovar, va söt du är=)

2009-12-17 @ 00:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0