lärdomens år

i förra inlägget fick nu några kloka ord från mig till er. idag är det nyårsafton, vilket enligt mig är en stor dag. nyår ger mig en speciell känsla, det känns som att det öppnar upp för något nytt. ett nytt år innebär chans till nystart, en spark i rumpan för många.

skulle kunna dra värsta harrangen om mitt gågna år, men det lämnar vi där det är, i minnet! jag kan däremot konstatera att jag har lärt mig sjukt mycket det här året, 2009. nu öppnar sig kvällen, det blir stockholm till decennieskiftets stund mina vänner. dagens fråga blir först: vad var det bästa du gjorde 2009? utvärderingar är väldigt nyttiga för framtiden!

Kommentarer
Postat av: Albin

bästa var nog att få 1.2 på högskoleprovet och komma in på utbildning till våren, om man ser på saker som kommer vara bra på långsikt. Bästa roliga grej vet jag inte =/

2010-01-02 @ 05:14:55
Postat av: Kevin

Kevin åkte till Thailand

Kevin såg människor av en helt annan kultur

Kevin såg riktig fattigdom

Kevin levde simpelt

Kevin levde nyttigt

Kevin åkte hem för tidigt



KEVIN!!!!

2010-01-02 @ 17:33:20
Postat av: Anders

Anders akte till Thailand

Anders sag manniskor av en helt annan kultur

Anders sag riktig fattigdom

Anders levde simpelt

Anders levde nyttigt (well... kanske inte ;P)

Anders akte aldrig hem ;)



ANDERS!!!

2010-01-07 @ 07:30:37
URL: http://asienaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0