folk

tänk om man inte klarade av folk. jag menar, det finns ju dom som inte gillar att umgås, som helst vill leva själva, jobba sjäva ja, vara själva jämt. ensamvarg.. vad man inte måste må bra! vi behöver varandra så är det ju, och det är inte bara jag

kände nyligen av att jag faktiskt inte alls mår bra av att inte kunnat träffa mina vänner som jag brukar och borde ha gjort. nu ska det bli ändring på det, ååh jag behöver er ni anar inte. jag har nu bara varit tre fjärdedelar, ni gör mig hel

Kommentarer
Postat av: Albin

Folk klarar man sig utan, vänner klarar mig sig inte utan. När du säger folk ser jag bara massa namnlösa personer som tar upp för mycket plats på trottoaren.

2009-12-22 @ 16:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0