hjärtad

Att leva ett liv
att leva en tid
Att vinna på spel
att vinna en vän

Att förlora i kort
att förlora en älskad
Att andas idag
att andas imorgon

Jag lever för dig
jag lever för mig

Mitt liv är trögt
mitt liv är nätt
men med dig mitt i det blir allting lätt
En älskad kan dö
men inte kärleken

Jag älskar mitt liv
jag älskar mig
Jag älskar att leva
jag älskar dig

Att leva ett liv
att leva en tid
Att finnas för dig och du finns för mig


.<3



livet är inte värt något utan kärlek, det är så det är. all sorts kärlek är godkänd, men den måste vara där. jag ser fortfarande hjärtan över allt, och så hittade jag den här dikten på min gamlagamla telefon. jag är nog kär, frågan är i vem? kan man vara kär i sig själv? i så fall är jag nog det.. eller bara i livet i allmänhet. jag mår väldigt bra. försöker få fler att må lika bra, varför jag visar upp och försöker lära ut mitt sätt att leva. har man ingen som älskar en över allt annat i världen får man la lära sig att göra det själv liksom

Kommentarer
Postat av: Albin

jag är kär i mig själv, och tro mig, du ÄR kär i dig själv

2010-01-02 @ 05:16:13
Postat av: s

men som man brukar säga, älska dig själv så kommer andra att älska dih=)

2010-01-02 @ 19:38:38
Postat av: mamman

Gumman du vet väl att jag älskar dig över allt annat, är tyvärr väldigt dålig på att säga det bara. Lovar bättring.

Puss

2011-01-25 @ 12:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0