Naron

han var min första kärlek den där man aldrig riktigt kommer släppa


ja han är ganska töntig egentligen, och inte särskilt vacker.. bufflig också men lite fulsöt kanske, ja.. och så är han en jävla sköning, och ibland kan ha bli sådär underbart söt som när han vänder huvet mot en och man drunknar is hans STORA bruna ögon<3 dessutom är han en häst.. det var det som gjorde att det aldrig riktigt funkade på det sättet mellan oss


jag och anna var i stallet idag! villken nostalgi alltså viilken nostalgiii. tänka sig att det där var mitt liv förut, tänka sig vad livet ändras hela tiden utan att man märker det. inte förens man ser tillbaka och jämför. vad som var ens vardag för ett halvår sen existerar kanske knappt i ens värld idag.


idag har jag också tänt det fjärde ljuset


Kommentarer
Postat av: Albin

Jag loggar inte automatiskt in mig på WoW när jag kommer hem längre

2009-12-21 @ 14:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0