samvete

ibland kommer man ikapp sig själv och ser saker man sprang förbi förut. jag har kommit på att jag varit en lite dålig vän ett litet tag.. det är inte min mening. mina vänner är något av det viktigaste i världen för mig, som ja brukar säga och som jag alltid menar. om ni känner er bortglömda eller bortprioriterade får ni inte ta det personligt. som person har jag ett stort problem - att vara upptagen (inkluderar även självupptagen jatACK). en del av mig men ändå en del att jobba med.. och ja, såklart jag ska va med er på nyår, hur kunde jag ens tro något annat? ibland är även jag lite knasig

jag såg ett hjärta till, av fuktigt farinsocker på en assiett. julen gav tid till eftertanke


Kommentarer
Postat av: Albin

Sabba inte bra skämt innan jag dragit dom =(

2009-12-29 @ 09:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0