En trevlig lukt på tåget

Folk brukar alltid lukta illa på tåget, vissa luktar rök, andra luktar för mycket parfym och de allra värsta luktar svett...
Men nån gång ibland så sker det mirakel, när jag var påväg till Bönan så satt det en man snett emot mig på tåget som, hör och häpna, luktade växthus!!!
Det var något jordigt i doften, men det luktade också tomat, sallad och paprika, en riktigt trevlig liten doft. Så jag satt där och sög in allt vad jag kunde av den underliga men härliga doften, det luktar så jävla gott i ett växthus!

Sen började man fundera på om det var hans svett-os som luktade som växthus, det var kanske lite äckligt, men om alla som luktade svett började lukta växthus skulle jasg inte ha något emot att sitta på ett svettigt tåg och suga i mig av den jordiga doften!

Det var en trevlig liten gubbe, och en trevlig lukt, hoppas att han alltid kommer att lukta så! :)

¤adde¤

Kommentarer
Postat av: Albin

Får en konstig bild av en person som sitter med armbågarna på knäna, blundar och sniffar högljutt mot en annan person. Blir ännu konstigare när man ser att personen inte e Bina xP

2009-02-26 @ 23:12:11
Postat av: Niklas W

Tänker på den där filmen.. ghad eller boken.. menar jag.. Fransk snubbe som ska göra göra världens godaste parfym.. kanske va så den hette Parfymen.. iaf han dödar vackra människor för att få deras vackra lukter... grym bok.. öh.. ja.. Sluta knarka på tåget!

2009-03-05 @ 13:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0