Grunka eller ej?

Hej hopp gummi*****?
nu undrar alla Binas trogna (?!?!) läsare om  vem det är som har tagit över knapparna  så här framåt småtimmarna, och det hoppas jag att ni även framöver kommer att undra, då detta gästspel är något utöver det vanliga!
Saken är den att när radio vinyl började spela "Brown Eyed Girl" med CreedenceClearwaterRevival eller CCR som vi känner dem, var vår fallne kamrat Viktor redan deckad och nerbäddad.....tråkigt må jag säga.....men men..."We've got a man down" så vi må väl ta hand om honom ; ) 
Trogna vänner, och jag tror att några av er som läser Binas blogg även känner mig, måste jag tyvärr säga att nu är det dags för att spendera morgon tillsammans med mina vänner som är här IRL, så puss å kram på Er Sollentunavänner och ni andra som vet vem jag är så hörs vi någongång i framtiden....Gör inget jag inte skulle göra;)
Peace out vänner......nu skall jag mingla järnet(eller Fernet) med Haggen (20 bast) och Bina(aja....jag vet inte vad...men mingelvänlig iaf;))

ps...bifogar en bild på en vän som har stöttat oss här genom kvällen gång....dessutom kom just vår fallne kamrat ut och minglade (käxade järnet...eller  Fernet;).....) här tillsammans med oss...ett sånt beteende uppskattas....NOT!!! 
Aja....Vill hälsa till Maja att på Lördag smäller det....Småland 4life....Haggen kirrar järnet, och även om vi har tur Fernet, så det så.....Ni vet vilka som vill kännas vid mig;)...Och ännu en gång ett Stort Grattis Till Min Main Man Haggen deLuxe som har fyllt 20 just,,,,så det så;)


Kommentarer
Postat av: Albin

Censur är tråkigt....vem är du?

2009-02-06 @ 11:24:37
Postat av: Kevin

bad boy rune 4life!! segt att man inte var på plats. fyfanken hoppas det va xxlutsu iaf! och för att svara på frågan: grunka järnet! finns inte mycket att fästa ögonen på här nere....

2009-02-07 @ 10:42:06
Postat av: s

jag har ett ord för dig kevin - SYND=)

2009-02-08 @ 19:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0