Bajs??

Nu är jag hemkommen till Sabina böna Rydberg!

hon är en god vän till mig, faktist min bästa. Hennes mor var min dagmamma för längesen men sen glömde vi bort varandra och visste inte ens att vi fanns. När vi sedan såg varandras ansikten på fotbollsplanen kände vi igen varandra , vi kände en dragningskraft till varandra och kärlekshistorien började där, vi kom fram till att vi båda red i samma stall och spelade i samma lag. Sen kom vi underfund med att jag hade varit dagbarn hemma hos böna och att hon har en bild på mej naken i hennes sandlåda.

Efter alla år vi hade glömt bort den andres existens fann vi äntligen varandra igen och en vacker tid började, vi åkte till stallet varje dag , garvade så vi grät och störde ridlektioner med prasslande chipspåsar ( förlåt Cassandra och Elin ).. Vi började umgås och tränade fotboll med varandra garvade sönder och det var början på en lång saga.



Böna är en av dom personerna i världen jag har garvat mest med och jag hoppas att att vår kärlekssaga varar för alltid!

Jag älskar dej Sabina Rydberg , när vi är 40 bast å sitter me våra snoriga ungar så får vi tänka tillbaka på den underbara tiden, eller juste fan vi ska ju adoptera ett barn tillsamans! De kommer bli den grymmaste ungen som existerar på vår jord .

ps..  gissa vem som är skaparen av namnet Böna btw, det är bara jag jag jag som kan ta på mej äran för det =). så fuck off!


/ Lill amber


Kommentarer
Postat av: Albin

Känns som om sabina börjar bli lat med alla dessa gäst bloggar, inte lika roligt att kommentera på dom serru =)

2009-02-27 @ 01:00:13
Postat av: anna

men min gästblogg e ju yber intressant att kommentera!

2009-02-27 @ 01:56:23
Postat av: Niklas W

DU ska ha tonvis med kred för att komma på böna asså! poka mig nångång så får du ett glas av ära!

2009-03-05 @ 13:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0