hur man mår

jag undrar mycket om en person som dessvärre har slutat prata med mig på ett sätt...

jag bara ser att min vän inte mår som min vän borde må alltid. jag ser att min vän är glad att se mig, ja tillochmed överlycklig, men det saknas så mycket. hallåå inte ens får man längre några fyllesamtal mitt när man sover där du bara tjuter och säger tretton gånger hur mycket du älskar mig! jag saknar deet!! tänker du inte på mig längre när du sitter och bajsar, som du alltid gjorde förr? jag vet att vissa saker är asjobbiga, men jag vill inte behöva undra om hur jobbiga dom är för dig. jag saknar alla små spontana uppdateringar! jag vill veta hur livet vrider sig, jag vill veta varför du inte orkar prata eller göra saker - för du om nån orkar prata, du om nån bangar aldrig

du undrar säkert varför jag skriver det här, men jag vill bara säga att du är en av dom i världen jag håller mest kär
bara så att du vet min vän. vi tar det sen. jag älskar dig i alla fall

Kommentarer
Postat av: Albin

Så här skulle nästan min blogg post se ut om du slutade snacka med mig bina ;P

2009-02-02 @ 16:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0