valentin

pussar och kramar till alla idag!! och tonvis av kärlek till alla jag älskar, precis som varje dag<3

det är valentines day, bara för att det är så mycket finare på engelska. en fin dag, jävligt överreklamerad konsumentdag, men ändå en fin dag, en fin baktanke liksom. särskilt för dom som har ngn som vill bli deras valentin, det är lite för dem den hör dagen finns känns det som.. en puff i ryggen att ha lite romantictime! man borde införa valentine varje dag, fatta vad bra man skulle må, alla dagar är kärlekens dag, för kärlek är så fint. jag har massa kärlek, huur mycket som helst, det har nog alla om man letar. man borde nog bara bli lite bättre på att ge den, till alla man älskar.

jag tänker på mina vänner nu, mina eviga vänner som lyser upp livet som bara dom kan. puss på er, nu ska jag till karin<3

Kommentarer
Postat av: Albin

Puss och Kram på sig



Glöm inte att ge en tanke till dom som vill ha men inte får någon kärlek, som situpsbrädan under min säng

2009-02-15 @ 02:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0