14e juli

det datum vi för tre år sen åkte iväg på vårt första äventyr som slutade i strömstad två veckor senare. det äventyr som gav så många fina minnen som tyvärr översköljts av de så mycket "större" och färskare minnena från karibienseglingen. pratar såklart om sommarseglingen, det var fan bra. när vi lärde känna älva, varandra och sveriges kuster.

dessutom är detta datum bellas födelsedag. viktigt att poängtera, särskilt när lilla min blogg inte skulle vara densamma utan dennes trogna närvaro! hoppas du hade kul igårkväll, du lät lycklig när jag ringde. och ta vara på dagen idag, sen måste sabella återförenas, en stark åsikt från mig här och nu
Puss på dig min lilla solros och grattis på födelsedagen.

Kommentarer
Postat av: Albin

Potatis!

2009-07-14 @ 14:54:41
Postat av: Isabella

ÅÅÅÅH sommarsegling och födelsedag <3

2009-07-20 @ 19:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0