magknip

imorse var jag verkligen den oroliga modern haha! men det är ju så att mina vänner är det jag värdesätter allra högst här i livet. när dom sen försvinner och inte går att få tag på blir ajg lite ledsen i ögat och orolig i magen. tack och lov lever han fortfarande, som i det allra  flesta fall. men om det nån gång skulle hända ngt.. därför var det så värt idag att komma försent till jobbet och ställa till det

är det något  jag har lärt mig är det att alltid tala om vart jag är. spelar ingen roll om man är i haparanda, taiwan eller bara sollentuna centrum, sålänge nån vet om det. så dagens visdomsord blir: hör av dig

Kommentarer
Postat av: Albin

Vem?

2009-07-04 @ 18:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0