muskler

tjena macarena och god morgonsmoothie

jag tycker om mina ben, dom sprang runt med mig imorse i nästan en timme. duktiga! trots att tårna lämnade dem i sticket och somnade..
"din energi tar fan aldrig slut. det är därför jag alltid har gillat dig"
.. fick höra det häromdagen. och det kan jag nog också hålla med om. jag gillar min energi. trots det måste jag erkänna att det var svettigt idag, det blir ju lätt så när man inte tränat på ett tag..

och så till dagens lilla tanke: man borde fanken stretcha efter sex! fatta vad varma och avslappnade musklerna är, det ultimata tillfället ju. dessutom blir det ju bonus till nästa gång, är man lite vig blir allting så mycket lättare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0