tjat

man märker när jag har en dag över, det är då det kommer sjuttielva inlägg på en gång haha. man får ju passa på när tiden för en gångs skull ger med sig. tänkte bara få ur mig det.. och att jag är ASTAGGAD och skulle kunna åka just precis i detta nu. rastlöshetrastlösheeet.. kanske tillochmed ska ta och packa? jaaa snart, ska bara säga åt er en sak:



KOMMENTERA MER FÖR I HELVETE!



nää då inte så aggressivt.. eller kanske nästan. va fanken jag vet ju hur många som läser försök inte gömma er, jag vill ju ha massa glada tillrop!! eller är det så dåligt det jag skriver? aldrig!

nu ska jag fixa en musikmaskin till hultsfred. jajuste HULTSFRED. vi kommer vi kommer tralalalaala

Kommentarer
Postat av: Anonym

SKA DU TILL HULTAN!?!?

/Pön

2009-07-06 @ 23:17:44
Postat av: S

JA PÖN JAG SKA TILL HULTAN!! OM MINDRE ÄN 7 TIMMAR WOOOHOOO

2009-07-07 @ 01:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0