det bästa livet

festivallivet, utan någon tvekan eller tvivel över huvud taget det bästa sättet att spendera sin tid. det är den ultimata livslunken där man kan vara hur skitig och konstig som helst, hela tiden, och dessutom får lyssna på sjukt bra musik hela dagarna, live! peace and love var.. jävligt roligt helt enkelt, och så mycket mer än jag nånsin kommer orka, vilja eller ens kunna plita ner här. var du där så vet du. jag vill tillbaka.

men ok då, några höjdpunkter:
* katedralen som aldrig föll
* timbuktu i värmen, och svante sen..
* 92an som åt upp mig
* Jahcoustix, mysigaste konsterten genom tiderna
* iskriget på donken
* mingel i lyktstolpen
* tuttdansen
* Bönas stol, 79 kr och bäst 
* fotboll första natten och ett sönderramlat tält 
* Kalle Baah gästade av självaste guvernören, musikorgasm!
* Bön och Pön på gödslingsäventyr med Lön
* stämmningsavslutning av håkan (inte han som låg i väskan)

och så mycket skratt, jag kan bara fortsätta och fortsätta. en sak är säker i alla fall och det är att det var sjukt jävla bra spelningar och att musiken höjde mig till skyarna. att dansa och hoppa runt i en kropp som redan går på sparlåga med hjälp av ölenergi är en jävla skön känsla. dessutom hade jag bästa sällskapet jag kunnat drömma om, tack. det var inte våra grannar som var retards, aldrig i livet. ni är ett underbart gäng, känner mig hemma<3

Kommentarer
Postat av: Albin

Tuttdansen verkar bra, finns på film kanske? =)

2009-06-29 @ 18:38:35
Postat av: Anonym

Nejmen Bön : )

Fina ord! Tack för att du gjorde min vecka på kreta så rolig!

/Pön

2009-07-01 @ 12:41:22
Postat av: s

kreta??:S

2009-07-04 @ 16:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0