dagen SNÖ

och så var julen undanstökad då! känns skönt att ha det gjort också, effektiviteten sprudlar!

det känns som det här tempot inte riktigt ingår i mitt liv. vad fan händer egentligen?! hur slött som helst. jag blir tokig i mitt inre, mitt yttre bara slöar. och vad fan är all snö om?? vaknade på min negativ-mot-mer-snö-när-jag-tror-att-det-ska-bli-vår sida idag. faanfan. fast sen kan man ju inte låta bli att titta ut under skymmningen och förundras över skönheten på den annars rätt fula bakgården. men ändå inte lika vackert som i början av vintern. allting har sin säsong, när det får sin uppskattning. precis som att semelkvoten för i år verkar blivit lagom fylld nu. det smakar inte lika bra längre. låt oss vänta ett år till då

en viktig sak har i alla fall inträffat idag: ANDERS KOM HEM. riktigt najs att kunna hänga med dig igen när man behöver, en riktigt gó liten filur det där, Flemfjäll:)

Kommentarer
Postat av: Albin

Banzai!!!

2009-03-10 @ 23:11:31
Postat av: Mr Flemfjäll - back in town!

:D Go å gla man blir av att folk bryr sig, värmer mer än dom tjockaste av vinterjackor :) Lite kul också, när alla i min närhet verkar spy så fort dom kollar ut genom fönstret å ser all snö, så hade jag ett fånigt leende fastklistrat i ansiktet när ja landade på Arlanda och såg att allt var PRECIS som när jag lämnade landet :P



Angående semlor, glöm det nu å börja tagga inför våffeldan vettja!!! ;P



Innan ja slutar måste ja ba tillägga att du inte är så pjåkig heller, faktiskt ;)

2009-03-12 @ 21:28:31
Postat av: s

det är gött, man ska va nöjd! och våfflor it is!! taggar järnet

2009-03-13 @ 18:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0