djur

jag har förändrats. sen jag var liten har jag alltid varit största djurvännen av alla. allting har kretsat kring djur, våra egna katter, hästarna på den tiden, alla hundar vi gick ut med you name it. djur av alla sorter och färger väckte något inom en, alltid. men nu har jag kommit underfund med att det där är borta. jag har en kärlek för hundar det har jag, särskillt en liten ful gul krabat som brukar hälsa på här ibland men annars.. det är klart katter är mysiga, och hästar väcker alltid den där nostalgin och kommer alltid göra. men nej. den där uppriktiga djurvännen i mig är verkligen borta.
våran lilla snubblande donna som blev så dålig så dålig.. R.I.P

Kommentarer
Postat av: Karin

det är faktiskt lite tråkigt :( vi hade alltid så kul med hästarna o hundarna :)

2009-03-06 @ 14:23:39
URL: http://otherwize.blogg.se/
Postat av: ellen

haha fulo gulo ;D

2009-03-06 @ 15:02:55
URL: http://otherwize.blogg.se/
Postat av: Albin

Diggade din katt, den var riktigt mysig, men lite störande

2009-03-06 @ 16:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0