ens skyldighet

igår, mitt i landskampen som jag inte såg inföll earthhour - den timmen allting blev mörkt. det låter som en hemsk sak men det är fel, dock missade jag ju hela jippot i och med det förra inlägget handlade om. det kändes lite synd och tråkigt för det är ändå en kul och väldigt fin sak, som jag är väldigt glad och stolt över vår värld att den genomfördes i så stor utsträckning som det gjordes. Tack de människor som gör sånt här, Tack för att det finns visa personer där ute som ser förstår och agerar. ingen kan göra allt men alla kan göra något. alla måste göra vad de kan. det är det vi ska förstå

Kommentarer
Postat av: Albin

Agerar? Ungefär lika värdelöst som rosabandet, man ordnar ett jätte jippo, men ända som händer är att alla påminns om något trist man redan kände till.



Anders påminde mig om earth-hour, vilket jag stolt svarade: "Orka" till. Sedan förflöt lördag i den sega anda som den ska efter ett högskoleprov, utan att något förändrades, även fast många släkte lampan

2009-03-29 @ 23:32:20
Postat av: s

men albin nu är du ju bara dum

2009-03-29 @ 23:36:28
URL: http://detbastalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0