för fet för ett fuck

jag tror att min röv måste ha växt något otroligt. jag får extremt mycket fler kommentarer på den numera, vilket jag för all del tackar bugar och bockar för. den är ju fin så det är klart man inte kan låta bli. men, jag förstod liksom inte skillnaden, förrn jag råkade hitta badrumsvågen en dag och ställde mig på den för första ggn på öh.. länge. ja större massa är mer att tycka om, big surprise! vem vill vara en liten mygga ändå? det har ajg fått höra tillräckligt genom livet

vi kallar det fotbollsmuskler =D

har reflekterat över det också.. varför måste idrottande alltid också inbegripa jobbiga skador? det sägs ju att man mår bra av att idrotta! fast det är klart, det gör amn ju. lycka är att få sporta, även om inte alla lemmar är lika glada längden.. men man blir ju lite ledsen när energin finns, hela jag vill och kroppen säger nej. inte okej


Kommentarer
Postat av: Niklas W

Duktiga fotbollsmuskler!

2009-03-10 @ 15:57:52
Postat av: Albin

Flashback: Sabina ligger på golvet och får inte på sig brallorna xD

2009-03-10 @ 16:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0