hemma på hipen

helt otroligt kul! trots förlust kändes det bra i magen med publiken på hip, hemmakänslan och att få spela forward första halvlek!! jag villevillvillville göra mål jag var stentaggad på det men det gick inte. asduktiga tjejer det ger jag dom.. sen vart det ju inte lättare av att bli nerflyttad på mitten igen till andra men aja.. kul var det i alla fall, jag kommer igen vänta bara. sen gick det sämre och vi förlorade som sagt. mot det lag som för ett tag sen försökte värva mig ja hör och häpna. det är rätt nöjt, så ändå helt ok att inte ta hem en träningsmatch mot dom

men faan jag VILLE ju göra mål idag faanfan.. måste fått i mig för mycket rymdluft igår helt enkelt


Kommentarer
Postat av: Flemmy

Man kan aldrig få för mycket rymdluft i sig ;)

2009-03-22 @ 17:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0