innebandymåndagar

jag har lärt mig en sak på senare år som jag  aldrig förstod när jag var mindre: innebandy är askul. framförallt när man har taggade polare som drar igång seriösaste täningstiden bara för att det är så galet roligt. att rekomendera att starta egen träning såhär, varför måste alltid föreningar, lag, tränare, seriespel, you name it, vara iblandat för att utöva sporter jämt? nej då det kan man fixa själv det med=) uppskattar med andra ord våra små innebandymåndagar, det är nästan som att man längtar redan nu till nästa måndag, jag träffade ju för faan dom små målen idag, flera gånger!!

gonatt

Kommentarer
Postat av: Anders

Väldigt sant, klart man inte behöver va så himla organiserade för att ha regelbundet kul :) Var faktiskt sjukt kul igår :)

2009-03-24 @ 14:49:25
Postat av: Albin

Håller med Marianne lite när hon sa att innebandy är ganska intelligens befriat, men visst kan det var skit kul



eYqVo&feature=related" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=9DZhGeYqVo&feature=related

2009-03-25 @ 12:35:43
Postat av: Niklas W

Ass bäst!

2009-03-26 @ 14:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0