matvanor

jag lärde mig en gång att äta frukost, en väldigt bra lärdom. den enda dagsrutinen som numera finns kvar i mitt liv är att sova (sen när jag gör det och hur mycket är en annan femma) och just därför kan jag hålla på den goda frukostvanan - efter sovning. men sen då, sen glömde jag bort hur man äter lunch anständigt. att jobba mindre inom restaurang gjorde saken lite mer klarare, men så drog fotbollen igång och tog tag om kragen på mig, med ledning av styrelsen itself. nu vet jag inte hur man äter middag längre.. jag gillar att äta, synd att man har tid så sällan. men aja, sålänge man mår bra så. jag litar på min kropp och att den signalerar vad den tycker, däremot har min lilla hjärna en tendens att ta över lite för mycket ibland. den är hyperaktiv

aja, kontentan var väl denna; ät ordentligt

Kommentarer
Postat av: Albin

Jag har också glömt hur man äter lunch, tror jag tappade det när jag slutade plugget. Och det e jävligt kul att äta. Och får smaklökarna skojiga infall ibland så kan det vara kul att laga det me.

2009-03-27 @ 16:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0