med en enkel tulipan

uppå bemärkelsedan, jag har den äran jag har den äran att gratulera min lilla syster
         
en frukost och lite omtankar efter en lyckad kväll och sen mår väl vem som helst bra, trots nattliga äventyr! bra kämpat? jamenvisst, hemsläpad och hur lyckklig som helst blev hon, den lilla 18åringen, ja dra på trissor. en kväll som tråkigt nog slutade lite för tidigt men som sent, för att inte säga aldrig, ska glömmas. jag hade förbannat kul, födelsedagsbarnet får väl tala för sig själv men garva, det gjorde vi allt. HON FICK TÅRTA, SHALALALALA!

tack Joel, tack Huset och TACK alla som kom och var med, det uppskattades till tusen
och såklart, kvällens glädje: "-man kan rapa här utan att någon hör!!"
http://jessicarydberg.bilddagboken.se/p/main.html?#5
=mera bilder för nyfikna korvar

Kommentarer
Postat av: Albin

Jäkla kaos det blev när alla skulle dra =/ aja, hade skoj iaf



Grattis Jessica!!

2009-03-07 @ 17:57:17
Postat av: C

wiihuu



måste bara nämna att bilden är väldigt ihoptryckt och är mkt veckrara i större format :P

2009-03-07 @ 19:58:05
Postat av: systern

tack :)

jaa men det var ju hur bra som hellst :D

tack för allt älskade syster :D:D

2009-03-07 @ 21:13:38
Postat av: s

självklart jessica;) och claris jag fixade lite, tror det blev bättre?=D

2009-03-08 @ 14:25:48
Postat av: Niklas W

kort natt hihi!..



Grattis!!!!!!!!!!!

2009-03-08 @ 15:04:26
Postat av: C

oooja :)

2009-03-14 @ 17:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0