SF vs. Rik/Mik

träningsmatchmatchmatchmatch önska mig lycka till! på uppvärmd matta idag så vi slipper riskera bakslag av den sorten vi fick sist. det ska bli askul. peppar med egenhändigt lagad ASPEPPRIG tomatsås och fullkornspasta, namnam

http://www.dn.se/livsstil/livsstilsreportage/det-kanns-sjalvklart-att-fa-en-bra-lon-1.813863
min lagkamrat är med i DN Söndag. hon påstår sig vara feminist mitt i snöyran på fotbollsplan. stolthet när jag ser HIK DAM skrivet på bollen hon har under armen (jajavet men i pappersversionen syns den)


Kommentarer
Postat av: Albin

Nice artikel, trist att hon blev kritiserad ganska mycket i kommentarerna. Hon borde tagit upp hur fånigt det är att polisen och brandkår vill ha mer tjejer. Har inget emot det så länge dom kan bära ut mig ur en brinnande byggnad, men hur många tjejer klarar igentligen det?

2009-03-09 @ 00:34:45
Postat av: Niklas W

Ja, människor är byggda och uppväxta med olika tycken och kroppar.

Oftast rent naturligt är mannen född stakare fysiskt, jag menar hur många killar är det som kan käka hur mkt som hälst och inte gå upp i vikt.. och knappt behöva träna och ändå ha muskler.



Håller med Albin.



Sabinas polare är grymm.

2009-03-09 @ 14:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0