skiva i skogen

ja mitt ute i skogen bokstavligt talat, i täby nånstans, var jag på den mest spårade studentskivan nånsin. och jättekul var det. träffade gamla vänner, nya vänner och halvkändisar, Amor, Obama och Kelso och minglade med 92or hem på bussen, precis som det ska vara,lagom borttappad sådär

sen är det ju det där med att ta hand om folk. jag är ensån som måste, och det känns bra i magen att göra det men samtidigt kan det ju ta en hel kväll från en själv tyvärr. riktigt så illa var det dock inte den här gången, jag är nöjd

Kommentarer
Postat av: Albin

Börjar känna dig lite gammal eller? Känns som mamman i dig kryper fram mer och mer, kanske därför du hänger så mycket med 92:or ;P

2009-03-29 @ 23:29:32
Postat av: s

mamma? förhoppningsvis en bra kompis räcker..

2009-03-29 @ 23:35:20
URL: http://detbastalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0