badberget!

nu är det så att det börjar närma sig en väldigt viktig tradition som kallas min födelsedag!, och alla som vart med förr vet vad det innebär. jag har beställt böljande värme och en underbar solnedgång till fredag nästa vecka, dvs den 15e maj, för då ska vi inviga sommaren på badberget

och alla ska komma dit och alla ska mysa och ha det hur gött som helst och vara gladagladaglada för det kommer verkligen jag vara och ju gladare för varje älskling som masar sig dit! så nu ville jag mest uppmana er att inte boka in nåt annat än MIG på fredag. jag vill inte ha en massa presenter och skit bara nni kommer med ett leende på läpparna och sätter er ner bredvid mig med en god öl i handen så blir jag världens lyckligaste sabina. det är ju då jag mår som bäst, när jag har alla mina vänner runt mig, samtidigt<3 och för all del ta med er alla jag känner och ni känner, mina vänners vänner är också mina vänner, ju fler desto bättre



Kommentarer
Postat av: Albin

Hardcore mys coming up

2009-05-08 @ 21:20:47
Postat av: Anonym

BADBERGT FOR THE WIN!

2009-05-09 @ 18:42:24
Postat av: Linn

Ska bli trevligt! Kameran åker självklart med! Hur gick matchen i söndags föresten?

2009-05-11 @ 14:08:13
URL: http://metrobloggen.se/linnmellberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0